Komentarz u Martyny Wojciechowskiej (@martyna.world) w poście na Instagramie
Klik link

Bolesne kiedy wiesz z autopsji co się za tym kryje i nawet tak drastyczne zdj. nie są w stanie ukazać tego cierpienia. Modelki to Wiki Pawlak @wareneczka i @kamilaszybalska szacunek dla Was.. Na fanpage www.facebook.com/zdolnaphoto autorka opisuje sesję zdjęciową jako walkę demonów.. Myślę, że to bardzo trafna personifikacja anoreksji..

Moje sprostowanie:
Modelka na zdjęciu to nie Kamila Szybalska tylko Sylwia z www.maxmodels.pl/modelka-sr78.html + www.wilkomira.maxmodels.pl Pomyliłam się, bo jakiś czas temu u @maja_herman_amici, o tutaj klik widziałam bardzo podobną sesję, (kampanię społeczną) z @kamilaszybalska. Kwestia otwierania oczu społeczeństwu" tym zdjęciem... Nie wydaje mi się czy każdy to odbierze tak jak powinien.. To zależy od tego przez co się przeszło i czy jest się w stanie chociażby w małym stopniu wczuć w to przez co przechodzą na co dzień ludzie borykający się z zaburzeniami odżywiania. Czy każdy jest na tyle empatyczny, potrafiący pojąć przekaz? Chociaż liczę na to, mam nadzieję, że jest jednak więcej ludzi, którzy to zrozumieją, wyciągną wnioski, być może będą bardziej wyrozumiali, wrażliwi..